lördag 21 april 2012

Langos med överraskning

 Efter att jag och M var klara på Klädbytardagen gick vi till Torget och köpte var sin veg. JÄTTESTOR  LANGOS från en trevlig kille i Langos husvagnen, sketgött var det.

När vi hade ätit klart kände jag att nåt kom i mitt hår....jag frågade M rakt ut om jag har har fågelskit i håret? Och japp....det hade jag. Vi satt precis under ett träd där en bajsnödig fågel satt och tyckte mitt hår var väldigt lämpligt. 

M fick rycka ut med papper och vatten. TACK!


Där sitter klicken.

Jag tycker att den smälter in rätt så bra i min hårfärg, eller vad säger ni? ;)

När jag att det kom i håret så var min bild att det var en stor vit klick (som måsskit) Glad att jag inte satt på västkusten idag. Hi hi. Vi fick helt klart många hysteriska skrattanfall efter att vi gick ner till Kulturhuset och jag fick skölja ur det värsta.
Tack för en mysig dag M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar