lördag 21 april 2012

Till Lina: Rostyg

 Lina: Du fick ju ett mms på ett tyg med stora tulpan/pioner och ett med vita blommor på en ljusgrön bakgrund,  härom dagen...... Idag hittade jag ett till passande tyg till en stor tavla över soffan.

Det är något som jag saknar i mitt vardagsrum. Kan nog vara att väggarna är väldigt ljusa och gardinerna i samma färg. Men väggfärgen är jag ändå jättenöjd med och passar perfekt till min fjärilstapet, och gardinera gillar jag också massor. Men behöver ha i lite färge någonstans.
Vad tror du om detta tyg? 
(Hade tänkt gardiner i det men känner redan att det blir för mycket och för plottrigt)

Ni andra som kikar får självklart också säga vad ni tycker.


 Finns även i en grön/blå bakgrund med ljusare rosor.
 och grå bakgrund med samma färgställning på rosorna som på den vita bakgrunden.
Tycker nog att grå är nr1, vit nr2 och grönblå nr3.




Mindre bra bild av vardagsrummet...tog den för att få en bild av hur det blir med blommiga gardiner. Tooo much. ;) Ni som inte vet vad jag idag har för tavlor över soffan ser på denna bild en av dem. Den andra sitter strax bredvid i likvärdigt motiv.

2 kommentarer:

  1. Jätte fint tyg men jag skulle välja nåt med större mönster om det ska vara en tavla. kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig. Det blir ju lätt för plottrigt med mindre mönster. Ska spana vidare. Kram

      Radera