söndag 29 april 2012

Forts fynden fynden från Röda Korsets second hand

 En söt top/tunika 25kr

 Som jag klippte bort axelbandet på.


 Sommarklänning 40kr
Jag tyckte den var lite för bred upptill för min kropp. 

Vad tycker ni?
 Kom på en idé att använda skärpet till små band på axlarna istället.
På bild tycker jag nog ändå att den översta bilden är snyggast men det är inte den känslan jag har i verkligheten så jag tror att jag kommer klippa isär bandet och flytta upp det ett hack på klänningen.

 På tok för långa jeans 20kr.

 Blev jeanshorts


Summa summarum. Har skrivit ungefärliga priser för jag kommer inte ihåg exakt MEN jag minns att jag fick alla dessa kläder för 470kr. 
När jag kom hem rensade jag ut samma antal i min garderob, så den ligger ändå på +-0 TOPPEN! :)

2 kommentarer:

  1. Fina fynd:) Skönt med lite kortare byxor nu till sommaren. Jag tycker att sommrklänningen funkade jättebra´, tycker inte att den är för bred för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menar alltså på axlarna, så jag tror att det blir snyggare till min kroppsform att knyta ihop dem med banden,så som jag gjort på bilden under, vad tror du om det? Kram

      Radera