fredag 13 april 2012

Långpromenad med vovvarna

 Vi var ute på promenad i nästan 1,5h. 
Fin mysig skog i Skultorp.



 Så här skulle jag kunna tänka mig att bo....strax utanför ett samhälle men ändå på LANDET! Underbart. Är sååå sugen på att ha ett eget litet hus med trädgård att påta i. Kanske dags att börja kolla runt på nåt. Vore så skönt att hitta något att hyra till en början. 


 Full fart!


 Gick förbi en gård där det var både kossor, tjurar och hästar i samma hage. Jag tycker det ser så mysigt ut när det är olika sorters djur tillsammans i samma hage. Vet absolut att jag vill ha djur i närheten av mitt framtida boende. Kunna ta en promenad och gå och prata med hästar, får, grisar, hönor, kaniner eller nåt annat gosigt djur.

 Som avslutning tog vi oss upp för en lång backe. Där fick vi alla tre upp pulsen :)

2 kommentarer:

  1. Härligt med långpromenad i naturen:)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en fin vårdag och då är det extra härligt med långpromenad tycker jag :) Kram

      Radera