söndag 29 april 2012

Hos kusinerna

 Igår em åkte jag till min farbror och två av tre kusiner, resten av familjen var i Bryssel.
Jag hittade dessa blå kusiner sittandes i trädet när jag kom.

 Jag ville inte vara sämre. 31årig kusin klättrade så klart upp, där satt vi och myste alla tre. 
När Lovisa klättrade ner fick hon bli fotograf.

 Vägen upp

 Det hade kommit 5st kattungar på morgonen, så dessa är en halv dag gamla.


 StorKusin posar
 LillKusin posar BÄST!

 Lovisas högsta dröm är att bli kemist ;) Ha ha. 
Nädå, det är bara mina glasögon hon lånat.

 Katten Gustav kom förbi gården. Denna katten har min kusinfamilj haft tidigare men han övergav dem för att flytta till en annan gård i närheten, men han kommer ca.1g/månad för att säga hej och kolla läget. En riktigt stor hane. Om jag skulle vara katt hade jag inte önskat att komma i slagsmål med denna bjässe.


Vi hoppade massor på stora studsmattan både igår em och vi han med en halvtimma på fm idag också innan jag åkte hem igen. Kan lova att vi alla förbrände kalorier under tiden som vi skrattade massor.

Det var jättemysigt att vara hos dem. Har saknat dem, jag får helt klart se till att vi ses snart igen.

2 kommentarer:

  1. Kul att träffa kusinerna. Och att leka av sig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var det verkligen. Får åka dit snart igen så jag får ut mina lek-känslor :)

      Radera