tisdag 17 april 2012

Taveldag

 Idag har jag haft en taveldag. Har spikat, bytt ramar, gjort baksidor, fixat upphängning och slutresultatet ser ni på detta inlägg. 

 Lite nyfiken...Eftersom jag hört från olika håll undrar jag om det är någon som ser ni någon likhet på min pappa och en svensk skådespelare? ;)

 Mitt kollage i hallen, som blev större än jag tänkt men nu är de på plats för att titta på varje dag. Var jätteskönt att äntligen få upp dem på väggen igen.

 Mindre bra bild men ni ser lite i alla fall. Det är kort från Vi-skogen. 
Jättesöta giraffer och fint träd.

 Denna målning fick jag av Bella, Karro´s bästa vän, i julklapp förrförra året. Jättegulligt av henne. Det är samtidigt minnen från tiden på Folkhögskolan. 


Denna fjäril kanske ni känner igen, den var med på min blogg för ett tag sedan, då jag satte upp den tavlan i köket. Idag fick den en ny bakgrund och ram. Mycket snyggare tycker jag.

4 kommentarer:

  1. som sagt, supersnyggt kollage! och bellstavlan, hihi. det var en fin kväll, minsann.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karro. Ja, det var en fin vinterkväll. Trots att jag inte drack några starka drycker den kväll så slutade det med en kvarglömd mobil i Götet ;) Hi hi.

      Radera
  2. Jag önskar att jag var duktig på att rita/måla också, då hade jag också gjort en tavla till dig. *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser du vad som ligger bredvid tavlan...min "Idag väljer jag att-ask" med tillhörande kort. Kram

      Radera