tisdag 17 april 2012

Nåt på g...

...i min kropp.

Det började med att jag nös en del i helgen och blev lite snuvig. Kan vart någon liten släng av allergi, då jag hade två hundar på besök.




Sedan kom det lite grov slemhosta eller hur jag ska förklara. Har sedan haft lite "dold" huvudvärk de senaste tre dagarna. Tagit alvedon, druckit vatten, tagit det lugnt, men idag har jag börjat känna mig lite öm i kroppen. Känner mig även varm och fryser om vart annat. Min temp är 37,6. Vet faktiskt inte vad min normala temp. är så jag får nog kolla detta.

Idag skulle jag egentligen på ett box pass, vilket jag bestämde mig för att avboka och bokade mig istället på yoga...som sedan höll på att bli simning (för jag så gärna vill träna något) men kände att det bästa för min kropp idag är vila.

Ska göra mig en kopp te, lägga i smaksatt honung med eukalyptus, krypa under min gosiga filt i soffan, tända ljus när det börjar mörkna ute och sedan bara mysa resten av kvällen. Hoppas detta släpper på några dagar, vill inte bli sjuk ju.

1 kommentar: