söndag 22 januari 2012

Veckans träning v.3

16v3
Stavgång
60 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
17
Jogging
30 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
18
Cykling
90 min 0 sek

ToR centrum/Friskis
Visa | Redigera
Kopiera | Radera
F&S - Skivstång
45 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
F&S - Spincyke.
30 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
19
Promenad
85 min 0 sek

ToR centrum/Friskis
Visa | Redigera
Kopiera | Radera
F&S - Core
30 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
F&S - Spincyke.
30 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Promenad
10 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
20
Promenad
55 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Promenad
20 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Promenad
50 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
21
Yoga 70 min 0 sek
Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Promenad
50 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
22
Crosstraining
63 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Dans - Bugg
120 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Promenad - T.o.
15 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera








 Promenad- T.o. = busspromenad

6 kommentarer:

  1. Mycjet bra min kära vän, jag längtar med spänning till 26e :) AV mig får denna veckan ett VG! kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. Funderar dock på hur dina betygsskalor är? (När du vet vad mina mål är) Jag är mer än nöjd med denna vecka i all fall. Kram

      Radera
    2. *skrattar* fy fan va jag känner dig bra :) jag visste att du skulle störa dig lite på det. För att få MVG i träning vill jag ha 100% variation, alltså få in nån mer ren styrketräning i veckan, kram

      Radera
  2. Först vill jag tacka för att du följer min träning.

    Japp, det stämmer bra att jag stör mig lite. Hoppas du förstår att det känns lite si så där att få en bedömning som är lägre än vad jag själv tycker, eftersom målen ändrats utan att jag har bestämt.

    Beror även på att jag har lite svårt för betygsskalor över lag. Gillar stjärnor, det känns mindre skola och kanske om det ligger prestation bakom betyg för mig, sen är stjärnor mycket finare! ;) (oavsett om det är silver, guld, stor eller liten) Så bedömning i stjärnor istället i så fall, tack. :)


    Eftersom du inte har tränat på Friskis så vill jag tillägga att vissa pass jag tränar är det mer styrka (och även mer kondition) än andra. (som intensiv, medel puls och box)
    Stjärnkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo då jag har allt koll på att dom kastar in lite skivstångar här å där ;) hihi. Jag måste juh få retas lite med dig karin. Då får du här och nu 4 guldstjärnor av mig :) kram

      Radera
    2. Njae...e väl inte helt riktigt så. Jympa e jympa fast det finns ju massa olika kombinationer menade jag mer. Sen finns det pass som heter skivstång eller olika kombinationspass med skivstång (styrketräning i grupp som gäller) och då är det mycket skivstänger framme hela tiden :) Tack för 4st guldstjärnor. Det är jag mycket nöjdare med. Kram kram

      Radera