söndag 8 januari 2012

Veckans träning v.1

Dessa inlägg börjar jag med i första hand som sporre för mig själv. Jag har sedan lång tid tillbaka lägt in all min träning i en gratis digital träningskalender www.funbeat.se men för att det ska bli tydligare för mig så vill jag även skriva det här varje söndag. Skulle jag inspirera någon så blir det som en bonus.

Måndag:
60min Medel
40min promenad ToR buss

Tisdag:
15min promenad
75min Medel75
45min promenad ToR buss

Onsdag:
40min stavgång

Torsdag:
25min jogging
25min core

Fredag:
75min cykling ToR Friskis
40min promenad

Lördag:
115min promenad
5min promenad ToR buss

Söndag:
45min stavgång
50min Afro Power Dance

Jag är mycket jävla nöjd med första veckan på det nya året. Skönt att ha kommit igång på riktigt igen. Imorgon ska jag boka en gyminstruktion för att även komma igång med styrkedelen. Sen så jäklar ska det hända grejer.

1 kommentar: