måndag 16 januari 2012

Till Lina

 Bilder från Min studentbal 2000.


6 kommentarer:

  1. herre gud va engagerat med finfoto till studenten. Fina foton karin.
    Men är du inte smalare i ansikten i dag?
    fin färg på klänningen på dig.
    Jag frågar här så kan du smsa svaret, vad vägde du här då?
    stora kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Tidaholm tog de flesta finfoto i samband med studentbalen. Tack Lina.

      Svårt att avgöra skillnaden på mitt ansikte själv, det får du avgöra. (Jag trodde att jag såg ut som när vi träffades även i slutet av gymnasiet, men här är det ju bevis på att så inte var fallet)

      Ja, jag tycker också det är en jättefin färg till mina färger.

      Kan svara här för jag har ingen aning. Vägde mig inte på den tiden. Du vet jag vägde när vi träffades, då var jag som störst.

      Kram kram

      Radera
  2. men söt! åh. då var jag 10 år gammal. haha!

    SvaraRadera
  3. Vad fin du var Karin! Kul att ha sådana foton att titta tillbaka på:)

    SvaraRadera