söndag 22 januari 2012

Massor av snö!!!

Som jag skrev i ett av de tidigare inläggen igår så myste jag omkring i mörkret en dela av dagen (efter att jag hade kört mitt yoga pass) så när jag till slut drog upp persiennerna blev jag såååå glad, det hade ju kommit massor av snö under tiden. Vilken fin överraskning som väntade där bakom. Min första kommentar som jag sa var: Massor av snö!!! Så fint och härligt vintrigt. Jag hade innan jag drog upp persiennerna bestämt mig för en långpromenad så det blev en lång fin härlig vinterpromenad MED snö. Det yrade och snöade när jag gick. Jag stannade upp och kollade på flingorna som dalade ner från himlen. Vackert. Det kändes som jag gick i en sån där snökula som jag hade när jag var barn. Som någon stod utanför och ruskade om och om igen. Härliga, gosiga vintermössan kom så klart på och en tjock och go halsduk. Sen var jag redo. Är så glad att det ÄNTLIGEN har kommit snö till oss.

2 kommentarer:

  1. hihihi SNÖ!!!!! =D
    De är så härligt man kan känna sig som ett barn varje gång snön tittar förbi.
    (såg att din ytterdörr? är väldigt mörk =P)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det. Icke sa nicke...den är rätt så LJUS ;) Men snarare mörkaste natten i mitt vardagsrum :) Hi hi. Inte lätt och hålla koll på alla vinklar.

    SvaraRadera