torsdag 26 januari 2012

Köksluckor omgång nr1

 Här vill jag visa listorna. De är ju lite slitna där man tar varje gång man öppnar. Blev lite knasig ordning på bilderna....men alla bilder syns i alla fall ;)

Före borttagning av plastgrej bakom handtagen.
 Efter borttagning av plastgrej och rengöring OCH målning så klart, mycket mycket finare tycker jag :)


 En salig blandning av färger just nu.
Ovant men mycket fräscht. Har inte bestämt än om jag även ska måla om de bruna trälistor på skjutluckorna. Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Jätte fint blir det juh karin, å helt plötsligt så blir det sparade tapetbiten välldans snygg oxå. Jag tycker måla över trälisterna. jätte kul å se! ses i morgon! stora godnatt kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lina. Ja precis, nu ser man på tapeten med helt andra ögon. Ja, jag har bestämt att jag ska måla över trälistorna och måla alla knoppar i silver, ska testa med sprayfärg och även kika efter 2st silverhandtag till skåpet över spisen, för att få det så enhetligt som möjligt...många nyanser av vitt i mitt kök när detta är klart ;) Hi hi. Var jättekul att träffa er. Stor god natt kram från mig

      Radera