torsdag 30 augusti 2012

Träning med extra EXTRA!!!!






Bilder från: http://www.facebook.com/pages/Military-Training/112174385459461

När jag bodde utanför Tidaholm tränade jag på Hälsocenter, har nu hittat den dåvarande ägaren och två mycket intressanta träningsformer som hon håller på med. Tack Petra, jag är helt övertygad om att vi kommer svettas riktigt ordentligt tillsammans snart ;)

*Military Training på Hellidsberget i Tidaholm 





*Thaiboxning på Coloseum Fight Center

Ska dit och provträna på lördag :)

Känns verkligen som att detta är nåt jag söker i min träning. Nåt extra, få ta i ORDENTLIGT, bli utmanad, få träna tillsammans med andra likasinnade. Jag tycker det är jättekul att det är blandade åldrar, kön och fysisk form. 

Lovar att uppdatering kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar