fredag 17 augusti 2012

Veckans bad nr4, Sjötorpssjön

 Idag var det mitt 13e bad, sommaren 2012. Trodde inte att det varit så många men när jag räknade efter hamnade jag på just 13. När jag slutat jobba ringde mina kusiner och undrade om jag ville följa med till sjön i Skultorp och bada....jag satt precis och funderade på om jag skulle ta mig dit. Jag tackade JA!!! på direkte, åkte hem och bytte om, cyklade ner till sjön och hade en jätterolig badtid med Lovisa och Mattias i, under och på vattnet. Vi dök, hoppade, flöt, kastade, puttade, skrattade....och åt glass. 
 



2 kommentarer:

  1. Oj...13 gånger. Jag är imponerad, jag har bara badat två gånger i år. Men så är jag väl lite mer badkruka än vad du är;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev själv förvånad när jag räknade efter. Kan tänkas att du är lite mer badkruka, Annie. ;) Kram

      Radera