torsdag 9 augusti 2012

Skara Sommarland

 Idag har jag haft en heldag på mitt jobb, fast privat, tillsammans med min minsta kusin, 
Lovisa som är 10år. 
Vi har haft en jättemysig dag ihop, bara vi två :)




 SJÄLVKLART skulle vi matcha varandra med våra cerisa luddegoseligos tröjor, var så skönt att ta på sig dem efter badet.

 Vi åkte vidare till Sjötorps sjön här hemma i Skultorp, badade en andra omgång. :) Vi hade tydligen inte fått nog av vatten idag, hi hi. 


Gungade även i den stora härliga gungan.





 Till slut blev det mellanmål som var meningen att vi skulle haft på Sommarland men det kom fram först nu, perfekt.


 Sååå vacker himmel.

 En luftballong svävade på håll.

 Kusinernas mamma, Anita, och mellankusinen, Mattias, kom för att hämta Lovisa. 

En härlig Wallin-hög :)


Tack för idag Lovisa och tack snälla Anita för hallon, potatis, rödbetor och morötter från Karleby.

4 kommentarer:

  1. Fina bilder! Jag tycker att Lovisa är lite lik dig, samma hår...:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag håller med om att vi är lika, även i ansiktet, är nåt från våra pappor som vi tagit vidare båda två :)

      Radera
  2. Jag tänkte på precis samma sak, ni är lika varandra! Va mysigt ni haft det Karin, super gossig kusindag, bara ni 2, myspys! massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig, vi har tagit med oss samma saker från våra pappor ;) Stora kramar

      Radera