tisdag 8 maj 2012

Längtar till morgondagens träning

Natten mellan lördag och söndag fick jag jätteont mitt i överarmen....räckte att jag försökte lyfta armen så gjorde det ont. Hade exakt detta symptom efter att jag tränade in mitt fam.jympa pass för några år sedan och då fick jag reda på att det troligen var inflammation i ett muskelfäste pga. överträning. Men denna gången förstår jag inte hur jag lyckats få till det eftersom jag i stort sett inte har tränat på 2veckor pga. något konstigt i kroppen som har legat och grott och smygit sig fram så fort jag har ansträngt mig (som sist endast efter att jag sprang 2min till bussen).

MEN imorgon blir det Aerobic, äntligen, ska få ta i, svettas och använda mina muskler. Göttarn´s! Hoppas att min kropp kommer vara med mig och inte säger ifrån mer för nu tycker jag att det får vara nog.

2 kommentarer:

  1. Du får vila just dom musklerna och använda rästen av kroppen så gott det går! Jag vill ha sms raport för i måndags! kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aerobicen funkade i ett halvt pass, sen kom exakt samma symptom som kommit tidigare....ont i halsen, nysningar, snorig, klump mellan näsa och svalg....så då fick jag sluta att ta i. TRÖTT jag blir på detta. Nu har jag ingen hosta så jag fattar inte vad det är som ligger och gror i min kropp. Japp, jag messar dig på direkten. Kram

      Radera