onsdag 2 maj 2012

Min blivande bikini till Beach 2012?

 Har köpt en bikini på Twilfit idag som jag funderar på om det är den rätta för mig till beach 2012?


Tar tacksamt emot Ditt RÅD 
som är på min blogg och läser. 

Jag kan tyvärr inte visa trosorna på eftersom jag köpt den på Öppet Köp men kan fota dem så got det går och lägga ut inom kort. 

Ni kommer se färgen betydligt bättre på bilden längst ner i detta inlägg. 

Jätteglittrig i tyget. Petroliumgrön. 
 Överdelen går att ha i 3 olika utföranden. 


 Jag tycker att halterneck är snyggast på mig. Vad tycker du?

Här visas färgen bäst.

4 kommentarer:

  1. Jättesnygg bikini! Smidigt att kunna byta modell på den. Men jag håller nog med dig om att halterneck var finast:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annie. Jag har väl i stort sett bestämt mig för den. Fick dock se idag att det är en lapp på den, "extra känslig färg" så den kan blekna i sol och klorvatten men att de ändå ger råd att skölja upp den och torka. Så jag chansar väl att den håller sig så bra som möjligt eftersom jag gillar modellen så mycket. Kommer ju inte liggga maaaassor av timmar på stranden eftersom jag kommer jobba hela sommaren så jag tror inte att det kommer vara nån fara i år iaf :)

      Radera
  2. Super fin färg! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du har hittat till min blogg. Tack så jättemycket. Har vart inne på din blogg nu, en söt liten blogg som jag kommer kika in på fler gånger.

      Radera