måndag 6 februari 2012

Veckans träning v.5

30v5
F&S - Intensiv
60 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Promenad - T.o.
55 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
31
F&S - Medel st.
60 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Promenad - T.o.
40 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
1 feb
F&S - Medel/Pu.
50 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Jogging
26 min 0 sek

Löpband
Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Promenad - T.o.
30 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
2
Gymträning
120 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
F&S - Öppna dö.
60 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
3

4
Promenad - T.o.
40 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Gymträning
60 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
F&S - Familjej.
25 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
5
Promenad - T.o.
10 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Dans - Bugg
120 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
   TOTALT: 756 min *Medel st. = Medel styrka    *Promenad - T.o. = Buss promenad  


2 kommentarer:

  1. Su är fantastiskt duktig och jag är otroligt stolt över dina super stora kliv, utan tvekan så många diamant stjärnor att du badar i dom! Du ska oxå vara super stollt över dig själv!!!!! Du är såååååååå duktig! stora kramar Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Lina för dina ord. Det är du som peppat igång mig igen. Så jag vill säga att du är värd en jätte bauta guld stjärna från mig. Åter igen, TACK! Massa kramar

      Radera