fredag 17 februari 2012

Till Milla

 Velig som jag är så ber jag om fjärilsråd ;) Stora beslut...Hi hi.

Försöker visa att jag EVENTUELLT ska sätta upp denna takpanneljusstake till vänster sida av spegeln och det är därför jag testar att sätta fjärilarna på höger sida istället. 

 Så här ska du tänka att det inte är några fjärilar ifall ljusstaken ska vara där.

 Men kanske blir ljus på ljus känner jag....har ju den fina malmljusstaken på vänster kant redan.



 Denna bild tycker jag visa helheten rätt så bra förutom att jag inte har någon som håller i takpanneljusstaken så den får stå på golvet så får man försöka tänka sig den en bit upp på väggen istället. Men OM jag ska ha fjärilarna på vänster sida så ska jag inte ha takpanneljusstaken på väggen. Då tycker jag att det blir FÖR mycket plotter i hörnet för det är ju inte så mycket space tills tapeten kommer med alla små söta fjärils.


  Här smyger sig fjärilarna upp bakom blomman...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar