tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag á la Singel

 I år kände jag att jag ville uppvakta mig själv lite grann på Alla Hjärtans Dag. 
Jag köpte en kvist med jättesöta rosor och gav till mig själv!

 Tände flera ljus till både frukost och kvällsmat, i div. hjärtformationer.

 Efter duschen klädde jag mig i Alla Hjärtans Dag tema. Röda underkläder, rosa/röd klänning, svarta korta leggings (fick nästan lite sommarkänsla) men sedan tog jag även på mig mina cerisa benvärmare och cerise fluffig gossig mysluvtröja då blev det genast lite vintrig känsla.  Yrsnöväder utanför fönstret, mysigt att sitta inne och kolla på. Smyckade mig med mitt egentillverkade hjärthalsband (som jag gjorde i samband med Alla Hjärtans Dag på Folkis förra året) Minns att jag hade det på mig när vi delade ut rosor till elever och lärare på skolan som Livsklassen sålt. Mysigt....
 
....hade jag det även ikväll. Efter kvällsmat njöt jag av en kopp kaffe i min mugg jag fått av Lina för några år sedan och lite av naturgodiset som jag naturligtvis serverade i en hjärtskål :) Varm kram till er alla på Alla Hjärtans Dag. Hoppas Ni haft en mysig och fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar