onsdag 13 februari 2013

Alla hjärtans dag frukost

 Mysstämning vid frukostbordet!


 Denna klänning och halsband är minnen från alla hjärtans dag för 2år sedan, då jag bodde på Folkhögskolan....min klass hade sålt rosor som vi gick runt på skolan och delade ut, det var en fin dag, sprida kärlekshälsningar runt hela skolan. Alla gick omkring och myste hela dagen!
Vi hade någon dag innan vart på Esteten och pysslat med pärlor, då jag gjorde ett gäng hjärtan som dels blev 2st halsband till mig och resten delade jag ut till mina närmaste vänner på skolan. 

Så idag kände jag att jag ville ha samma klänning och halsband och känna mig fin.

 Eftersom jag inte har någon hjärtevän att överraska, tänkte jag överraska mig själv! ;) 
Detta blev min frukostöverraskning.

Vet att jag tidigare skrivit om att jag tycker om små överraskningar i vardagen, detta är en sådan, göra nåt gulligt till den jag lever med. Saknar det jättemycket. På Folkhögskolan gjorde jag ofta liknande frukost eller kvällsmat till Annie, fina minnen!

Annie: Minns du dina hjärt-smörgåsar?


Nu är frågan, när jag inte längre bor bland massa folk på skolan som jag kan överraska: 
Var är du som vill dela dessa med mig idag?! 
Kryp fram och visa dig så jag får börja överraska dig vettjá! ;)

 Vill du dela denna äpplehavregrynsgröt med mig?
Dekoration av solroskärnor, kokos och till sist mandel, 
allt i form av hjärtan så klart!

Eller äta en av dessa hjärtsmörgåsar eller kanske russinhjärtat!
 
Om inte, så kanske alltid en lite kopp hjärtkaffe sitter fint på morgonkvisten!
Så hugger jag tag i avokadohjärtat istället.

Kärlek till er som läser! 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar