tisdag 11 september 2012

Veckans träning v.36

3v36
Afro 60 min 0 sek
Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Thaiboxning
90 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
4

5
Thaiboxning
90 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Cirkelträning
60 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
6
Promenad
20 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
7
Promenad
45 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
8
Promenad
40 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
9
Promenad
40 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Jogging
25 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Cirkelträning
30 min 0 sek

Visa | Redigera
Kopiera | Radera
TOTALT: 500 min

3 kommentarer:

  1. Dessa inlägg verkar mest vara för min egen del, ett kvitto på min träningsvecka, får se om det blir något mer av dessa inlägg framöver. Beror ju på om det är någon som inspireras av detta vilket var tanken när jag började med dem, att kunna peppa varandra för att ha en regelbunden träning. Så skriv gärna om det inspirerar på nåt sätt. Kram

    SvaraRadera
  2. Ska jag vara ärlig så brukar jag inte titta så mycket på dem. Men känner du att det är bra för dig själv så tycker jag att du ska fortsätta lägga upp dem:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar Annie. De kanske kommer ut i perioder eller inte. Kram

      Radera