måndag 11 juni 2012

Sommarkläder o Ny bikini överdel

 TILL LINA: Nu kommer det bilder på det som fick följa med mig hem efter några timmar i affärer ;) Ett vitt linne med liten spetskant åker tillbaka för det var för tight, inbillade mig i affären att det inte var det....men det skedde ingen förtrollning på hemvägen. ;) Hi hi.

Är lite tveksam på detta spetslinne, bubblar sig lite på magen och då blir jag dubbel så stor än vad jag egentligen är, gillar det inte, ska kolla om det finns en större storlek i Tidaholm imorgon.


 Det var denna top som jag såg från bänken när jag satt och åt mellanmål på fm idag, och sen blev jag kvar i butiken en lååååång stund. 
Tycker att den var jättehärlig, skön och vår/somrig.

 Denna hittade jag när jag skulle prova andra gången efter att jag hängt undan min hög ett tag, för att fundera lite. Men är lite tveksam till volangen nertill och längden. Tycker att jag passar bättre i kortare och utan volang så jag tror att denna får åka tillbaka också.

Detta linne fastnade jag för: skönt, bra neutral färg. 
Som bonus fick jag se att det var nedsatt från 129kr till 75kr, så jag är mycket nöjd.

 Ni som följer min blogg minns kanske att jag för ett tag sedan visade bilder på min bikini 2012?! Det slutade dock med att jag lämnade tillbaka den p.ga. att när jag kom hem fick jag se att det satt på lappar att det var känslig färg, mot sol och klor, och att det var halterneck som jag har lite svårt för.

Idag var jag på ny jakt efter i alla fall en ny överdel som jag skulle kunna matcha med mina bikini trosor som jag har kvar hemma sedan sommaren i Turkiet för två år sedan, som fortf. är snygga. Hittade denna mörk lila/plommon färgade överdel i en vanlig enkel modell. Tycker om att det är "tunnare" kupor för då torkar det snabbare och skönare. Den jag har haft fram tills nu är rätt så tjockt vadderad.

 Trosor med "milt" leopard mönster och ett litet spänne.

 Bilden missvisar färgen.  Ska försöka ta bättre bilder, annars får ni vänta tills jag haft premiär bad med den, kanske här i Skultorp!

 Turkiet trosa nr1

Turkiet trosa nr2

Jag var på jakt efter en svart trosa men hittade ingen som satt fint på min underdel. Jag tycker dock att dessa tre trosor funkar fint ihop med den nyinköpta överdelen, eller vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar