söndag 25 mars 2012

Vårfint

 Bilderna kom i bakvänd ordning, klockan är läggdags så jag kör så här ändå.
En tulpan gick av så nu är det även vårfint på mitt handfat. 


 I fredags var jag och mamma i blomaffären och hon köpte vårblommor till mig. TACK mamma.
Har planterat delar av dem, fler bilder kommer när resten är klart. Behöver mer jord. :)
 Kvistar i hallen blev fint tycker jag.


 De sista tre fjädrarna satte jag i min garderobsblomma.

 Här ser ni mitt trätråg som jag köpte igår. Blev jättevårfint med mini påsklilja, blå pärlhyacint, krokus (från mammas trädgård) och vide.
 Nu är det bara fönsterputsning kvar.

Mitt påskris med gula och orange fjädrar, påskigt.

1 kommentar:

  1. Åh herre gud jag skulle få en allergichok om jag kom hem till dig nu, men fint! kram

    SvaraRadera