lördag 31 december 2011

12 slaget

 Min nyårsskumpa: Alkoholfri mousserande rosévin från Coop, skitnöjd över den! Hade vart ännu mer perfekt till mig om den funnits i liten flaska ;) Men för 39,90kr så hade jag råd att endast dricka ett glas av den. Snacks: Änglamarks lättsaltade lantchips. Goá!

 Jag myser ute på min balkong. Kollar på lite fyrverkerier och även ljuslyktor som någon släppte upp, de var jättefina! Jag satt och följde dem tills jag inte såg dem på himlen mer. Mysigt.


 Korken till min "skumpa" höll på att bli en olycka....den for rätt upp och landade över ögonbrynet när jag skulle bära ut brickan till balkongen....tur att den hamnade där den hamnade...i mitt huvud for den första tanken att det var en raket, för jag stod med öppen balkongdörr och hörde raketer smällandes....och var ju inte alls förberedd på att korken skulle fara iväg av sig självt. Skumt! ;) He he. Det var lite fyndigt tycket jag allt =)


Jag är lite anti fyrverkerier av olika anledningar (vilket vi kan ta en annan dag för de som är intresserade)....men ikväll kunde jag ju liksom inte låta bli att ändå kolla på dem. Denna bilden tycker jag blev lite cool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar